دوره قطبی ضمن خدمت هدایت تحصیلی ویژه مدیران ومشاوان متوسطه اول در 2 روز متوالی 4و5 خرداد ماه در شهرستان پاوه برگزار گردید .
این دوره مدیران و مشاوران متوسطه اول مناطق پاوه ، باینگان ، نوسود شرکت کرده بودند .
کارشناس محترم مشاوره استان جناب آقای امیری از این دوره بازدید به عمل آورد و به پاره ای از سوالات مدیران ومشاوران در خصوص هدایت تحصیلی و مشکلات سامانه ثبت پرو نده پاسخ داد .
خدمات مشاوره ای...
ما را در سایت خدمات مشاوره ای دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: يکشنبه 25 مهر 1395 ساعت: 13:03